Retouren

Het kan gebeuren dat u een bestelling of een deel van de bestelling wilt retourneren. In alle gevallen verzoeken wij u om éérst telefonisch of per e-mail contact op te nemen met onze verkoopafdeling o.v.v. het factuurnummer. Op die manier voorkomen zowel wij als u eventuele vermijdbare (verzend)kosten.

Als een retourzending nodig is en u heeft eerst telefonisch of per e-mail contact gehad met Techno Brabant B.V. voor bevestiging, gebruikt u het retour-formulier onderaan deze pagina. Let erop dat u het product zoveel mogelijk in de originele verpakking en zo mogelijk ongebruikt retourneert.

HOE GAAN WIJ OM MET RETOUREN?

1. Ik heb een verkeerd product besteld
​Als u het verkeerde product besteld heeft, dan kunnen we in de meeste gevallen het product weer innemen. Dit is onder meer afhankelijk van de staat van het product, de originele verpakking en de tijd tussen aflevering en retourzending.

2. Ik heb een verkeerd product ontvangen
Soms wordt abusievelijk een ander product geleverd. Neemt u dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

3. Het product is beschadigd
Soms raakt een product beschadigd tijdens transport. Afhankelijk van het overleg met ons kunt u het product houden of retourneren.

4. Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen
Het kan gebeuren dat een product niet aan uw verwachtingen voldoet. Neemt u dan telefonisch of per e-mail contact met ons op, dan kunnen we bespreken welke oplossing mogelijk is.

5. Overige
Mocht de reden voor een retourzending niet passen bij vernoemde redenen, dan vragen wij u telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen. Op het retour-formulier is ruimte om uw eigen reden toe te lichten.

Vraag hier het retourformulier aan


LET OP: retourzendingen behoeven te allen tijde voorafgaande toestemming van Techno Brabant B.V. en dienen franco te geschieden o.v.v. factuurnummer en datum van levering. Met het in ontvangst nemen van door u retour gezonden producten erkent Techno Brabant B.V. geen enkele tekortkoming in de nakoming.